18 Şubat 2011 Cuma

peki

uzun zaman oldu yazmayalı. eski yazdıklarımı beğenemedim tekrar okuduğumda, utanç duydum anlamsız. bugün otobüste okula giderken sosyal netvörklerde paylaşılan videoları düşündüm de yazasım geldi. harbiden. uzun zamandır öğretmenleri tarafından çekilen doğudaki çocukların şive bozukluklarını, rep şarkılarını, takla atışlarını paylaşanlardan haberi olan var mı? sanırım komik bebek videolarıyla meşguller.

  onları öyle bırakalım. bugün hayatımda bir eksiklik hissettim. mühim biriydi. hazırlık e bloktaki 'kantinci' amca. hepimiz biliriz avucununun yukarı pozisyondaki o elinin başparmak hariç dört parmağını ileri geri nasıl heyecanla sallayıp para istemelerini. insanı heyecanlandıran üstü hafif seyrek saçlı, gamzeli (bilmiyorum bu kısmını uydurdum)  insanı. öyle ki bazı arkadaşlarım onun bu sevecen tavrı karşısında çikolata alacaklarken heyecana kapılıp tost alıyorlarmış.

  ha bu arada. kumrularda pink floyd kuaför diye bi yer gördüm. tam olarak nedir amaçları bilmiyorum ama ben bi ara gidip roger waters kahküllü saç modeli kestirmeyi düşünüyorum. heh şöyle:
 
  



  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder