14 Aralık 2010 Salı

şükela zihnin (!) yaptıkları

meraba. çok heyecanlıyımn. bak heyecan bile yazamadım. halka açık yazılar yazmak çok geriyormuş insanı. yok yok germiyomuş. ya da bilmem geriyor mu? neyse. hipimsi bi arka fon oldu, hoş şablon diyorlarmış buralarda, rengarenk iyi oldu ama ben seviyorum bunu.
   Calculus'u olanlar küfür edeceklerdir ama (saygımdan büyük yazıp virgülle ayırdım.) 2 gün sonra midterm var ve ben normalde uğraşmayacağım bir şeyi yapıp bu blogu oluşturuyorum. İnsan hep çalışması gereken bir dersi olduğunda böyle şeylere veriyor kendini .. geçen sene öss döneminde netimi kesmişlerdi. ama azimli genç olan ben yapılması gereken şeyi ,ders çalışmayı yapmak yerine aşk ve ceza, güllünün çiftliği falan izlemeye başlamıştım..velhasıl içimi döktükten sonra diycektim ki bi derdim daha varmış benim.
   Mesela otobüste yaşlılar biniyor da yer vermek istiyorsun da çantan çok ağır oluyor ya, sonunda o insanla göz-göze gelip telepatik yoldan ''amca, teyze kusura bakma çantam felaket ağır, ben aslında saygılı bi gencimdir ama şimdi kalksam sana yer versem ben işkence çekicem, otobüs de kalabalık.. hani biraz boş olsa yine idare ederim. anlıyosun dimi beni. hah geldik de zaten, hadi eyvallah.'' demeye çalışıyorsun ama zırnık anlamıyor. ben çok üzülüyorum. hayır şunun için üzülüyorum çantam olmadığı zaman da kalkmak istemiyorum yahu.sonra kendi içimde şüpheye düşüyorum. kötü bir genç miyim? saygısız mıyım? neyse.
 Son birşey daha var. Rüyamda kuzenim, yazlıktaki komşumuzun kolunu makasla kağıt keser gibi kesiyordu. uyanmak istedim uyanamadım, kendimi de öldüremedim inception'a güvenip. lan. Erol o komşu sendin. umarım bugünlerde iyisindir. eğer bunu okursan bana bildir durumunu nolur. Serkan sen de dikkatli ol kol kesmenin tabirinin mal mülk sahibi olmak, rızık sahibi olmak gibi bişiy olduğunu sanmıyorum. Sonunda birileriyle paylaştım ve rahatladım bi nevi.
 negzel de saçmaladım yahu. eğlenceliymiş bu zamazingo.

2 yorum:

  1. bilgilerimizi artırdıgmız bı sıra yazılmıs hos yazı.canlı parayla blgun ılıskısı ne cnm?

    YanıtlaSil