27 Aralık 2010 Pazartesi

paso, döngü ve ikisinin de aynı yazıda neden bulunduğunun açıklanamaması

  Çok çeşitli duyguları bir arada yaşadığım nadir günlerden biriydi sevgili bugün. okuldan çıktığımda açlıktan başım döndü, yemek yedikten sonra tokluktan midem döndü, eve gidene kadar otobüste kafam döndü, eve gittim annem aramış ulaşamamış üzüldüm içim döndü, ingilizce çalıştım beynim döndü vesaire. biz bunlara güdüm döngüsü diyormuşuz. ama aslında yokmuş öyle birşey ben uydurmuşum şimdi. o zaman bana sokak köpeklerinden bozulur dinlemek düştü konuyla ilgili olarak.
  sonra mesela ben paso yaptıramayacak mıyım? kızılay gişedeki memurların saati bi kere benim hayatıma ters. 8-12, 1-5 gibi çalışma saatleri mi olur. biri hayatsal faaliyetlerimden en önemlisi uykuma diğeri de pek kıymetli okul saatime denk geliyor. yemek sepeti gibi paso sepeti olsa, biz istesek onlar getirseler.. güzel sesli bayan bir kereye mahsus olmak üzere arasa bizi, ''siz siz misiniz biz onu kontrol etmek için aramıştık aslında, şimdi evet diyerek öğrenci olduğunuzu teyit edin. ehi peki öyleyse'' dese. sonra herkes dans etse, 'nothing suits me like a suit' söylesek.. sonra yarın olmuş olsa ben uyansam da paso olmaya gitsem..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder