15 Aralık 2010 Çarşamba

üst üste gelen olaylar silsilesi

Hava güneşli olmasına rağmen sıkılgan bir tat bıraktı bu sabah. Bunun dün izlediğim bir filmden kaynaklandığını düşünüyorum.
   Tıpkı Oldboy gibi ya da No one knows about persian cats gibi kafama iki tekme attın Nowhere Boy. Hayır John Lennon'ı ve grubun çekirdeklenmesini anlatan bir filmmiş, Beatles ezgileriyle doludur şimdi ne de eğlencelidir, çılgın gençler hoh hoh diye açtığım filmde az kalsın ağlıyordum ki ağlamış bile olabilirim kendime çaktırmadan. Eh tamam abarttım biraz, çok da dramatik değildi hani.. Gerek Liverpool sokaklarıynan, gerek müzikal bakımdan keyifle doldum bazı sahnelerde.. Velhasıl öneriyorum.nokta
  Moralimi düşüren sadece bu film olmadı bu sabah. Laptopu (mehpare hanım kızmasın -dizüstüsünü-)  açtığım zaman 15 gündür karşıma geri sayımla IDMın deneme süresinin biteceğine dair kutucuklar çıkıyorlar. 15 gündür acayip gerginim yani. Bugün 1 gün kaldı dedi bitmesine. Asabım bozuldu. Ha diyeceksiniz crack yapın curt yapın falan. Burada bir parantez açmak istiyorum birazdan açacağım da.. Crack dosyasının peçini açmıyor nazlı bilgisayarım. Olmuyor yani. E o zaman film indirmeler, fizyden el şıklatırcasına şarkı indirmeler yalan oluyor.
 Parantezime gelince. Bayanların crack yapmayla sorunları var sevgili vatandaşlar. bence bunun nedeni küçükken bilinçlenir bilinçlenmez bilgisayar oyunu oynamamamız. hoş atari vardı o zamanlar neyse. erkekler çeşitli oyunların crackini yapa yapa internet aleminin kaşarı olurken biz tezgahtarlık, kasiyerlik, manavcılık oynuyorduk yalan mı? Acımasız gerçek zaman beklemiyor malesef. Tam bir program indiriyorsun oh be gelsin beleşten filmler, müzikler diyorsun. deneme sürümümüzü denediniz haydi, pamuk eller ceplere görelim kredi kartlarını diyor kahpe program. Sen de kalıyorsun haliyle ama ama diyorsun, ve inanılmaz bir hırsla ne indirirsem kardır mantığıyla hareket ediyorsun ki en zavallıca davranış budur heralde. Derken birileri sana(genelde erkek) ''crack yap crack'' diyor. ziplenmiş dosyanın içindekileri çıkar onun içine kopyala ordan onu al çubuğa kopyala sonra çubuktakini al internete kopyala, internettekini yeni bi dosyaya kopyala sonra da o dosyayı al.... neyse ağzımı bozmak istemiyorum. üzülüyorum ben bu duruma. bayanları bilinçlendirelim delikanlılar.
  şimdi birazcık beirut dinleyip sakinleşmeye çalışacağım ve bu sırada kendimi alpin çayırlarında koşarken hayal edeceğim. sonra da top çeviririm biraz. 
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder